Objavljen: Građevinar 77 (2025) 4
Tip rada: Znanstveni rad
Preuzmi članak (HR verzija): PDF
Preuzmi članak (EN verzija): PDF
Diversificirati ili ne diversificirati: neizrazit model donošenja odluka za građevinske tvrtke
Sažetak
Diversifikacija je jedna od glavnih strategija građevinskih tvrtki. Ona ima i prednosti i nedostatke. U ovome istraživanju razrađen je neizrazit višekriterijski model donošenja odluka kako bi se odredila najprikladnija strategija diversifikacije za građevinske tvrtke. Traženi podaci dobiveni su tijekom intervjua licem u lice, a primijenjeni su pristupi neizrazitih (fuzzy) stanja i alternativa. Prema tome, najprikladnije strategije diversifikacije za građevinske tvrtke vrlo su raznolike. Uz to utvrđeni su ključni podaci poduzeća relevantni za analizu razloga diversifikacije i najvažniji pokazatelji za praćenje poslovnih informacija.
Ključne riječigrađevinarstvo, diversifikacija, odlučivanje, neizrazita stanja, neizrazite alternative, strategija