Arhiva

Objavljen: Građevinar 68 (2016) 9
Tip rada: Prethodno priopćenje
Preuzmi članak (HR verzija): PDF
Preuzmi članak (EN verzija): PDF
Broj pregleda: 23

Utjecaj primjene metode ograničenja brzine na sigurnost autocesta

Mustafa Adressi, Ali Mohammad Baghalishahi, Maryam Zeini, Abolfazl Khishdari

Sažetak

U radu su prikazani rezultati ispitivanja primjene različitih metoda ograničenja brzine: jednolike, diferencijalne i metode pojedinačnog prometnog traka. Rezultati pokazuju da metoda LBSL ima 20 % bolje rezultate od ostalih metoda s obzirom na kriterij sigurnosti, no za kriterij prometne učinkovitosti rezultati su 16 % slabiji od rezultata ostalih metoda. Štoviše, rezultati pokazuju da su zbog smanjenja dopuštene brzine sa 130 km/h na 100 km/h, prometni pokazatelji lošiji za 19 %, no sigurnost autoceste je povećana 20 %.

Ključne riječi
sigurnost autocesta, cestovna mreža, učinkovitost, simulacija, VISSIM, SSAM

KAKO CITIRATI OVAJ ČLANAK:

Adressi, M., Baghalishahi, A. M., Zeini, M., Khishdari, A.: Utjecaj primjene metode ograničenja brzine na sigurnost autocesta, GRAĐEVINAR, 68 (2016) 9, pp. 705-713, doi: https://doi.org/10.14256/JCE.1249.2015

ILI:

Adressi, M., Baghalishahi, A. M., Zeini, M., Khishdari, A. (2016). Utjecaj primjene metode ograničenja brzine na sigurnost autocesta, GRAĐEVINAR, 68 (9), 705-713, doi: https://doi.org/10.14256/JCE.1249.2015

LICENCA:

Creative Commons License
This paper is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autori:
Mustafa Adressi
Mustafa Adressi
Sveučilište Tarbiat Modares, Teheran
Građevinski fakultet
Baghalishahi WEB
Ali Mohammad Baghalishahi
Sveučilište za znanost i tehnologiju, Teheran
Građevinski fakultet
Maryam Zeini
Maryam Zeini
Sveučilište Tarbiat Modares, Teheran
Građevinski fakultet
Khishdari WEB
Abolfazl Khishdari
Sveučilište Yazd, Yazd
Građevinski fakultet