Arhiva

Objavljen: Građevinar 66 (2014) 11
Tip rada: Stručni rad
Preuzmi članak (HR verzija): PDF
Preuzmi članak (EN verzija): PDF

Sanacija klizišta na željezničkoj pruzi između kolodvora Karlovac i Mrzlo Polje

Meho Saša Kovačević, Mario Bačić, Dalibor Udovič

Sažetak

Nedugo nakon izgradnje dionice željezničke pruge M202 Zagreb Glavni kolodvor – Rijeka (1963.), između kolodvora Karlovac i Mrzlo Polje, pojavila su se klizišta koja su tijekom godina štićena različitim lokalnim mjerama sanacije. S obzirom na to da su se klizanja intezivirala početkom 2013. godine uslijed povećanih oborina, nužno je bilo brzo djelovati da se ne bi ugrozila funkcionalnost i sigurnost te dionice i građevina na platou iznad usjeka. U radu su stoga kronološki prikazane faze sanacije klizišta, počevši od provođenja istražnih radova, izrade projektne dokumentacije te same izvedbe.

Ključne riječi
sanacija, klizište, armirano tlo, pruga M202 Zagreb GK – Rijeka, zamjena materijala

KAKO CITIRATI OVAJ ČLANAK:

Kovačević, M. S., Bačić, M., Udovič, D.: Sanacija klizišta na željezničkoj pruzi između kolodvora Karlovac i Mrzlo Polje, GRAĐEVINAR, 66 (2014) 11, pp. 1015-1025, doi: https://doi.org/10.14256/JCE.1121.2014

ILI:

Kovačević, M. S., Bačić, M., Udovič, D. (2014). Sanacija klizišta na željezničkoj pruzi između kolodvora Karlovac i Mrzlo Polje, GRAĐEVINAR, 66 (11), 1015-1025, doi: https://doi.org/10.14256/JCE.1121.2014

LICENCA:

Creative Commons License
This paper is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autori:
Kovacevic MS
Meho Saša Kovačević
Sveučilište u Zagrebu
Građevinski fakultet
Zavod za geotehniku
Mario WEB
Mario Bačić
Sveučilište u Zagrebu,
Građevinski fakultet,
Zavod za geotehniku
Udovič WEB
Dalibor Udovič
Monterra d.o.o.